עיצוב ומראה פנימי של מוצר טרמו-לייט בתוך המבנה

בעמוד זה ניתן לראות את מגוון אפשרויות העיצוב והגימור של מוצר הטרמו-לייט. בנוסף, קיימים עיצובים בהתאמה מיוחדת או אישית, למקרים בהם הדבר דרוש.
אנו פתוחים למימוש רעיונות ורצונות של הלקוחות שלנו ושל מעצבים ואדריכלים. במידה ולא מצאתם את העיצוב או הגימור בו אתם מעוניינים, צרו עמנו קשר.

(1) גימור "שקוע" בתקרה משופעת ( צמוד-רעפים )

מתאים לתקרות הצמודות לשיפוע הגג החיצוני, כמו רעפים. משתלב בתקרת גבס, עץ גלריה, עץ נוטפדר, תקרות רביץ ועוד. מותקן בקו אפס עם התקרה עם שוליים עדינים של כ 2 ס"מ [ניתן לקבל גימור שקוע גם ללא שוליים כלל ].   קיים מרווח אויר נסתר המאפשר לחום והלחות להישאב אל מחוץ למבנה. משמש כמפזר אחיד  (דיפיוזר) של האור.

(2) גימור "צף" עגול בתקרה ישרה (בטון, רביץ, גבס)
(מותקן עם מרווח של כ 3-4 ס"מ מתחת לתקרה. כולל אוורור)

מתאים לכל סוגי התקרות. הגימור יוצר "מגש צף" מתחת לטרמו-לייט וכך מכסה על הפתח בתקרה, מסתיר אלמנטיים פנימיים כמו תאורה או מנוע המשולבים במוצר, ומשמש כמפזר אחיד (דיפיוזר) של האור.

(3) גימור "שקוע" עגול
(מותקן בקו אפס עם התקרה. כולל אוורור)

מתאים לתקרות ישרות, אופקיות. משתלב בתקרת גבס, עץ גלריה, עץ נוטפדר, תקרות רביץ בטון ועוד.   מותקן בקו אפס עם התקרה עם שוליים עדינים של כ 2 ס"מ [ניתן לקבל גימור שקוע גם ללא שוליים כלל ]   קיים מרווח אויר נסתר המאפשר לחום והלחות להישאב אל מחוץ למבנה. משמש כמפזר אחיד (דיפיוזר) של האור.

(4) גימור "צף" בהתאה מיוחדת / מידות לא-סטנדרטיות

תמונות יעלו בקרוב

(7) ללא גימור פנימי (פתוח)

תמונות יעלו בקרוב

במידה ולא מצאתם את הגימור המתאים לכם, צרו עימנו קשר באמצעות הטופס או התקשרו

צרו קשר דרך הטופס כאן, או התקשרו 1700-555-876

דילוג לתוכן