בעמוד זה ניתן לצפות בפרוייקטים עכשויים של הולכת אור טבעי
אל תוך מבנים ציבוריים ומוסדיים, בשילוב פתרונות אוורור ופינוי חום, עשן וריחות.

טרמו-לייט בבתי כנסת ומקווה, חריש

בפרוייקט זה שולבו יחידות טרמו-לייט בשני בתי כנסת ומקווה טהרה, שתוכננו ע"י האדריכל אלעזר מליחי. הטרמולייט מאפשר שילוב של הכנסת או טבעי, בכל שעות היום, במיוחד לאזורים התפעוליים של השירותים והמטבח בכל אחד מהבבנים, לצד איוורור תמידי, ללא השקע אנרגיה או רעש מיותר (פאסיבי).

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

כיפות תאורה בשירותים ציבוריים, מצדה

בפרוייקט זה, בתיכנונו של משרד אדריכלים רן קליק (יוזמות) בוצע שיפוץ מקיף בחניון הלילה המערבי של אתר מצדה. במסגרת הפרוייקט שולבו כיפות מדגם טרמו-לייט, להכנסת אור טבעי ואוורור של המקלחות והשירותים במתחם.

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

כיפת תאורה טרמו-לייט על גג לוחדים (לוחות דרוכים) – המרכז לבריאות הנפש, נתניה

בפרויקט זה נדרשה התמודדות עם חדירה דרך גג לוח"דים קיים, להכנסת מערכות טרמו-לייט, המשלבות תאורה טבעית ואוורור. האור נועד לחדור אל תוך פאטיו גדול המצוי בסמוך לחלונות המרפאות, וכך להכניס אור יום טבעי, דרך חלונות המרפאות, לצד אוורור (פאסיבי) כולל של החלל.

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

כיפות תאורה עם אוורור על גג קלזיפ, תל-אביב

בפרוייקט זה שילב האדריכל מוטי בודק, כיפות טרמו-לייט בקוטר 60 ס"מ (קוטר כיפה כולל 90 ס"מ) לטובת 3 מטרות מרכזיות: החדרת תאורה טבעית, איוורור ופינוי חום, ופינוי עשן תקני, לפי אחוז משטח ריצפת המבנה. הטרמו-לייט משלב את 3 הפונקציות האלו במוצר אחד, ומאפשר להוליך אור דרך גג המבנה, ולדלג על "המרווח-התפעולי של התקרה".

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

איוורור מרתף והכנסת תאורה טבעית, מאה שערים, ירושלים

בפרויקט זה נתבקשנו להוליך אור אל מתחת לאדמה, לכיתות תלמידים, ובמקביל, באותה צנרת, לאוורר את אותם חללים (החלפות אויר) מתחת לאדמה.
לשם כך הולכנו צנרת אור חיצונית, המכניסה אור לעומקים שונים, דרך הקירות, ובמקביל יונקת אויר גז ראדון, מתחת לפני האדמה, באופן פאסיבי וגם באמצעות ונטות, מאווררים חשמליים המותקנים בתוך הצנרת, מבלי שהם יוצרים הפרעה לאור הטבעי.

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

מרכז ספורט צאלים אילת כיפת תאורה משולבת אוורור

.בפרוייקט זה שולבו ארובות אור מדגם TVL-20 ליניקה של אויר חם בתיפעול השוטף של האולם, ולפינוי עשן בחרום. בנוסף משולבים מאוררים פאסיביים מדכם TV-20 לפינוי החום בין תיקרת המגשים הפנימית, לבין כיסוי הגג החיצוני. הגימור של כל היחידות (סה"כ 30 ) הוא פוליקרבונט שקוף, עם התבעה, כך שמבחוץ כל הכיפות נראות זהות.

צפו בתמונות ומידע על הפרוייקט >>

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר

דילוג לתוכן