סקיילייט
סקיילייט

טרמו-לייט™ - מערכת סקיילייט ייחודית

הטרמו-לייט היא מערכת סקיילייט ייחודית שפותחה על מנת להוליך את אור השמש הטבעי ולהאיר אזורים חשוכים בבית בתאורה טבעית בהם חלון רגיל או חלון גג אינם מתאימים. בנוסף לכך, הטרמו-לייט שואב אוויר חם ולח אל מחוץ לבית וכך מביא להורדת החום בכל חלקי הבית ומניעת הצטברות של טחב ועובש בחדרי מקלחות, שירותים ומרתפים.
הטרמו-לייט מתאים להתקנה על גגות שטוחים (קיימים ובבניה), גגות רעפים, גגות אסכורית, גגות פנל ומרתפים.הסולאר-טיוב מתאים להתקנה על גגות שטוחים (קיימים ובבניה), גגות רעפים, גגות אסכורית, גגות פנל ומרתפים.

כיצד פועל הטרמו-לייט™

מכניס גם את קרני השמש הנמוכות (זריחה, שקיעה) פנימה

טרמו-לייט™ - תאורה טבעית עם אוורור בגג רעפים ובגג שטוח

אוורור גג רעפים
אוורור בגג שטוח

טרמו-לייט™ - מידות ושימושים

ספיקת אויר אקטיבית (מק"ש)* שטח כיסוי תאורה ואוורור פאסיבי** אחריות מנוע אחריות גוף כולל כיפה*** פרטי 30 עד 1600 2-8 מ”ר 3 שנים 10 שנות אחריות מתאים לשירותי אורחים, מקלחות קטנות, נישות, מסדרונות קצרים 35 4-12 מ”ר מתאים לגגות שטוחים (בטון) בלבד. לחדרי שירותים או מקלחות קטנות, מסדרונות 10 שנות אחריות 50 9-30 מ”ר 10 שנות אחריות 2 שנים 10 שנות אחריות 60 15-40 מ”ר * ניתן להתאים את הספיקה לחלל בו מותקן המוצר ** שטחי הכיסוי של התאורה והאוורור מחושבים בקירוב לבתים פרטיים, בחללים בגובה של כ 2.6 מטר, ע"פ הניסיון שהצטבר במשך שני עשורים באלפי התקנות ברחבי הארץ. מומלץ להתייעץ איתנו לבחירת הדגם המתאים לכם. *** האחריות למוצרים – בכפוף לכתב האחריות של החברה למוצר הספציפי. 2 שנים 10 שנות אחריות 70 20-50 מ”ר TVL-27 TVL-23 TVL-20 TVL-14 TV עד 1600 עד 1600 עד 3000 עד 3000 3 שנים 3 שנים מתאים לחדרי שירותים ומקלחות בינוניות- גדולות, מסדרונות וחדרי משפחה (הול) מתאים לשימוש פרטי במקומות בהם נדרשת הארה חזקה במיוחד, חללים גדולים, חדרי מדרגות גדולים מוסדי להתקנה בחללים מחולקים, מלתחות ושירותים ציבוריים, חדרי מדרגות, פריסה באולמות גדולים. מתאים גם לפינוי עשן, תקן אש.

* ניתן להתאים את הספיקה לחלל בו מותקן המוצר
** שטחי הכיסוי של התאורה והאוורור מחושבים בקירוב לבתים פרטיים, בחללים בגובה של כ 2.6 מטר, ע"פ הניסיון שהצטבר במשך שני עשורים באלפי התקנות ברחבי הארץ. מומלץ להתייעץ איתנו לבחירת הדגם המתאים לכם.
*** האחריות למוצרים – בכפוף לכתב האחריות של החברה למוצר הספציפי.

תוספות למוצרי טרמו-לייט™

חוסך באנרגיה 10 שנות אחריות מוריד חום בחלל הבית חסכון כספי ללא נזילות מונע עובש מוצר ישראלי

טרמו-לייט™ - יתרונות המערכת

התקנות טרמו-לייט™ בסוגי גגות שונים

מוצרי הטרמו-לײט ניתנים להתקנה על מגװן סוגי גגות, ליצירת תאורה טבעית בחלל הפנימי, תוך הבטחה לאטימות מלאה מחדירת מים או נזילות. ניתן לשלב את המוצרים הן בשלב הבניה של הבית, בשלב השיפוץ, או בבית קײם. לחצו על התמונות למידע נוסף לגבי התקנה בסוג הגג שלכם.

גג שטוח (יצוק) גג מתכת/איסכורית פנל מבודד רעף חרס סטנדרטי רעף בטון רעף פורטוגזי גג רעף שינגלס (זפת)

גימור פנימי למוצרי טרמו-לייט™

לחצו על הגימורים לצפייה במגוון תמונות ואפשרויות נוספות

פתרונות ושימושים

[USES id="3428, 3431, 3433"]

תאורה טבעית עם אוורור לבית

מה זה טרמו לייט

אם אתם מחפשים סקיילייט נפתח או סקיילייט קבוע לטובת הכנסת אור טבעי לבית, הכירו את הטרמו-לייט הנותן פתרון איכותי המשלב אור טבעי בבית, לצד אוורור, פינוי חום והוצאת לחות בבית בדומה לפעולה של יונק הגג, וכל זאת במוצר אחד.
בשונה ממוצרי סקיילייט חשמלי נפתח, הטרמו-לייט נמצא במצב פתוח כל הזמן, ללא צורך בפתיחה או סגירה, ומוגן ממים וגשם, דבר המאפשר אוורור יעיל לאורך כל היום, גם בעונות המעבר, ללא חשש לנזילות.
טרמו-לייט הוא חלק מקבוצת מוצרים המהווים פתרונות תאורה טבעית לבית, ובדומה סולהטיוב קיים בקבוצת המוצרים שלנו לטובת הכנסת solatube למוצרים של חברות כמו המאפשר הולכת תאורה טבעית solar-tube אור טבעי לבית, גם מוצר בשם סולאר-טיוב גם למקומות בהם חלון סקיילייט קבוע אינו יעיל.
גם אם משווים חלון סקיילייט מחיר לעומת מחיר של פתרונות תאורה טבעית, כאלו המאפשרים הכנסת אור טבעי לבית – מגלים שבתמונה הכוללת, מקבלים תמורה טובה ומדויקת יותר בכל הנוגע למצבים בהם חם בבית או שרוצים להשיג מניעת לחות ועובש בבית.
הדבר נכון גם לגבי התקנת חלון לעליית גג למטרת אור טבעי לבית. בסופו של דבר חלון גג

סקיילייט
איך זה עובד

מפוח לגג רעפים

לצד פתרונות תאורה טבעית תוכלו למצוא אצלנו מפוח לגג רעפים המשמש לפינוי חום מתוך עליית גג וקירור גגות רעפים. מפוח גג עובד בשיטה בה הוא יונק הגג, ולמעשה מפנה את החום המצטבר בין הרעפים לתקרת הבית.
התקנת מפוח גג חשמלי, מחליפה ונטה מכנית לגג רעפים, מכיוון שהיא משלבת בתוכה הן את האוורור הפאסיבי, הטבעי ללא חשמל והן את המפוח עם מנוע חשמלי, המופעל אוטומטית על- ידי תרמוסטט, לפי הטמפרטורה בגג.
אנו מספקים גם מפוח סולארי לגג רעפים, למקומות בהם יש קושי להביא חשמל, אם כי עדיין, מפוח גג חשמלי, הפועל על חשמל רשת, משיג תוצאות טובות יותר משמעותית לצד צריכת חשמל נמוכה, ופעולה גם לתוך שעות החשיכה בהן עדיין יש צורך בפעולה של קירור גג רעפים ללא תלות באור השמש.

היכן כדאי לשים טרמו לייט

כיום כבר ידוע כי אור טבעי בבית תורמת רבות לתפקוד שלנו. שהייה ממושכת במבנים ללא "חיבור" לתאורה טבעית שבחוץ משפיעה לשלילה על הפרודוקטיביות והבריאות הכללית של האדם.
אור טבעי בבית, גם בחלקים שאין בהם חלון הוא כיום דבר בר-השגה וניתן לשלב כיום גם סקיילייט עם אוורור באותו מוצר, המאפשר הכנסת אור טבעי לבית לצד פתרון אוורור מקלחת והוצאת לחות מחלל זה, לדוגמא. 
הטכנולוגיה בה אנו משתמשים מאפשרת לנו הכנסת אור טבעי לבית ע"י הולכת האור הטבעי גם שרבים נוטים לבלבל בינם ,solatube למקומות שלא ניתן היה בעבר, בדומה לחברת סולהטיוב לבין המוצרים שלנו שהם תוצרת ישראל, כחול לבן.
אור טבעי ללא אוורור) הוא סוג של חלון גג לבית, המתאים גם בתור חלון גג רעפים ) ™ הסולאר-טיוב וגם חלון גג שטוח היוצרים אור טבעי בבית, ללא החסרונות של חדירת חום והתחממות הבית ועליית הגג.
מוצרים אלו יכולים לשלב אור טבעי ואור מלאכותי (חשמלי) באותו מוצר ובכך להוסיף גם היבט של חסכון בחשמל וזאת בנוסף לאפשרות של אוורור גג וחלל הבית.

בין לקוחותינו

“אני לא מבינה איך חיינו בחום הזה עד היום בלי טרמו-ונט! ”

יוסי ישראלי, תל אביב

צרו קשר דרך הטופס כאן, או התקשרו
055-5029039

פרישת התקנות ארצית

אם אתם מחפשים סקיילייט נפתח או סקיילייט קבוע לטובת הכנסת אור טבעי לבית, הכירו את הטרמו-לייט הנותן פתרון איכותי המשלב אור טבעי בבית, לצד אוורור, פינוי חום והוצאת לחות בבית בדומה לפעולה של יונק הגג, וכל זאת במוצר אחד.
בשונה ממוצרי סקיילייט חשמלי נפתח, הטרמו-לייט נמצא במצב פתוח כל הזמן, ללא צורך בפתיחה או סגירה, ומוגן ממים וגשם, דבר המאפשר אוורור יעיל לאורך כל היום, גם בעונות המעבר, ללא חשש לנזילות.

דילוג לתוכן