תאורה טבעית לבית

דף הבית » תאורה טבעית לבית
[pojo-gallery id="4626"]

לחץ על זכוכית המגדלת מימין - לצפיה בתמונה מלאה [ לתצוגה מלאה של האור ]

להכנסת אור טבעי לבית לאזור מסדרון או הול, חדר משפחה הכלוא בדרך כלל בין מספר חדרים. ניתן להתקין ארובת אור סולאר טיוב, לקבלת אור טבעי במסדרון, או טרמו-לייט, אור טבעי עם אוורור למסדרון או להול שבין החדרים. מתאים לכל סוגי הגגות וניתן לשלב בתוכו גם תאורה חשמלית ותאורת חירום להפסקות חשמל.    למוצרי הטרמו-לייט ניתן לשלב גם מנוע ונטה- מומלץ במיוחד בקומות עליונות או לשיפור איכות האויר, הפחתת לחום וחום בכלל.

יתרונות בהתקנת סולאר-טיוב
או טרמו-לייט - אור טבעי במסדרון

תאורה טבעית של מסדרון אור חדר משפחה

לאורך כל שעות היום ללא צורך בשימוש בתאורה חשמלית. מוביל אור טבעי גם לאזורים חשוכים – אליהם חלון גג לא יכול להביא אור.

כשאור ובריאות ניפגשים

חשיפה לאור השמש מסייעת ליצור ויטמין D, הנחוץ להתפתחות ותפקוד תקין של גוף האדם, כמו גם מקטין את הסיכוי לתחושת דכדוך ודיכאון. אור טבעי לחדר משפחה יוצר "חיבור" לנעשה בחוץ ומשרה אוירה נעימה.

מקסימום אור טבעי מן הטבע

לוכד גם את קני השמש הנמוכות בעת הזריחה והשקיעה, וגם "תאורת רקיע"
ביום מעונן, ומוליך אותן לתוך המבנה.

שני פתרונות בתוך מוצר אחד

הפתרון האידאלי לשילוב בין אור
השמש העוצמתי להארת חדר משפחה או מסדרון חשוך ופינוי החום והלחות המצברים בחדר פנימי ללא חלון, אל מחוץ לבית.

חיסכון לאורך שנים 

ההשקעה הראשונית במערכת טרמו-לייט , מאפשרת ליהנות מאור טבעי בחדר משפחה או תאורה טבעית במסדרון, במקום תאורה חשמלית ומהווה החזר על ההשקעה תוך מספר שנים בודדות, זאת לצד חיסכון במיזוג אוויר המושג ע"י פינוי החום המצטבר באזורים אלו. (ניתן להתקין גם סולאר-טיוב למקרים בהם דרוש רק אור טבעי בבית ללא אוורור).
בנוסף: מערכת טרמו-לייט מבודדת מהאקלים החיצוני והשפעות מזג האוויר).

אייקון וי

צריכים רק אוורור ופינוי חום – ללא אור טבעי ?

ניתן להתקין מערכת אוורור לחדר משפחה או מסדרון ופינוי חום, גם ללא תאורה טבעית. לפרטים לחצו כאן.

טרמו-לייט - תאורה טבעית לבית במסדרון וחדר משפחה

אור טבעי במסדרון חשוך או בחדי משפחה ה"כלואים" בין החדרים הפך לסטנדרט בבתים רבים בשנים האחרונות. בין אם במסדרון, ובין אם מדובר על תאורה טבעית בחדר משפחה המקשר בין מספר חדרים, הכנסה של אור טבעי, הופכת את חלל המסדרון לאזור נעים ובטוח יותר, לאורך שעות היום, ומייתרת את הצורך בהדלקת תאורה חשמלית.

כאשר מתכננים חדר משפחה או מסדרון המקשר לבין חלקים שונים בבית, יש להביא בחשבון שגם מקורות תאורה טבעית הקיימים כמו חלון בחדר, לא תמיד יוכלו להאיר את המסדרון או חדר המשפחה, מכיוון שבפועל, בני הבית סוגרים דלתות או מגיפים תריסים, ומומלץ ליצור מקור אור טבעי בלתי תלוי, באוזרים חשוכים אלה.

כדאי גם לקחת בחשבון שבמקרים רבים נוצר מצב שחדר משפחה, או מסדרון במרכז הבית, הופכים לאזורים בהם ריחות של בישול נכלאים, ללא יכולת לשלוט בפינוי ריחות אלו.

זו אחת הסיבות מדוע לשלב מוצרים כמו טרמו-לייט באזורים אלו של הבית, לצד היתרון של תאורה טבעית למסדרון או תאורה טבעית לחדר המשפחה, מתווסף כאן היתרון של פינוי ריחות טיגון ובישולים מאזורים אלו.

לסיכום: התקנה של טרמו-לייט בחדר פנימי ללא חלון מאפשרת ליהנות משני העולמות:
גם להכניס אור טבעי למסדרון או חדר המשפחה, לאורך כל היום, וגם לפנות את החום והריחות העלולים להצטבר באזור זה.

דגמים וקטרים מומלצים לטובת אור טבעי במסדרון וחדרי משפחה : ברוב המקרים דגם TVL-20 (קוטר 50 ס"מ) ייתן מענה מצוין להארת חדר משפחה. במקרה של מסדרון חשוך, בבתים עם גגות שטוחים, יתכן ויספיק גם דגם TVL-14 (קוטר 35 ס"מ).
התקנה: 
ניתן להתקין את הטרמו-לייט לחדר משפחה, הן בגגות שטוחים (מומלץ כבר בשלב בניית הבית)  והן בגגות רעפים קיימים.
אנו מזמינים אותכם לשלוח אלינו את התוכניות שלכם, ולקבל ייעוץ כולל לשילוב פתרונות אוורור ו/או תאורה טבעית לבית שלכם. הייעוץ ללא התחייבות מצידכם.
תוספות שימושיות :
בנוסף לאור טבעי לבית בחדר משפחה או אור טבעי למסדרון חשוך, לאורך כל שעות היום, ניתן לשלב מנוע ונטה בתוך הטרמו-לייט, וכן תאורה חשמלית, ותאורת חירום לשעות הלילה והחשיכה באזורים אלו, המהווים אזורי מעבר בבית.

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם למידע נוסף

דילוג לתוכן